طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,طراحی سایت تهران

پنجره دو جداره را به چه قیمتی میتوانم تهیه کنم ؟

ali khorrami | سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

قیمت پنجره دوجداره


بهای پنجره دو جداره پروفیل‌های رنگی و لمینت‌ها بسته به مساحتی که از رنگ برای‌شان مصرف شده شده‌است , قیمت‌های متمایز دارا‌هستند . پروفیل‌ها در رنگ‌های متعدد وجود دارا هستند و رنگی بودن‌ آن ها به طور معمول سبب ساز ارتقاء ۳۰ درصدی ارزش پایانی فاکتور می گردد .

ویدئو نمونه پروژه ها

https://tamasha.com/v/ON2yY
یراق‌آلات متفاوت و تاثیر آنان بر ارزش پنجره دوجداره


مورد دیگری که بر ارزش پنجره‌ها تاثیرگذار است , یراق‌آلات آن ها هست . این قضیه بر بها پنجره دوجداره تاثیر بخش اعظمی دارااست . یراق‌آلات , دلیلی اصلی در قدمت آب‌بند لنگه‌های درب و پنجره دوجداره است . یراق‌آلات دارنده برندهای متفاوت می باشند و هر مارک با دقت به کیفیت و درجه‌بندی‌اش , دارنده ارزش مختلفی است . اکثری از یراق‌آلات مرغوب , ساخت ترکیه می‌باشند و بها نسبتا بالایی دارا هستند .


آیا گزینش مدل شیشه بر بها آخرین پنجره موءثر است؟


یک کدام از مهمترین موردها موءثر بر قیمت‌گذاری پنجره‌های دوجداره , شیشه آنها است . میدانیم که بیشترین نصیب از پنجره را شیشه‌های آن تشکیل میدهند . بدین ترتیب شیشه‌ها بر ارزش آخری پنجره تاثیر متعددی دارا هستند .

شیشه‌ها دارنده کیفیت‌های متفاوتی می باشند و از دو تا چندجداره در بازار موجودند . همینطور رنگ‌های متمایز دارا‌هستند و تمامی این‌ها بر بها تمام شده پنجره دوجداره تاثیرگذار است .


بقیه موردها اثر گذار بر بها پایانی درب و پنجره دوجداره

 

تا اینجا با مواقعی آشنا شدیم که بر ارزش آخرین درب و پنجره دوجداره تاثیرگذارند و تغییر‌و تحول هرکدام از آنان میتواند بها را مضاعف یا این که کاهش دهد . به همین علت ارائه یک ارزش برای درب و پنجره , صرفا در شرایطی که ممکن است که بخواهیم ارزش اساس یا این که میانگین بها کلی را اعلام کنیم و بها تمام شده , در پایان فعالیت مشخص و معلوم می گردد .

غیر از موردها تیتر شده , موردها دیگری هم موجود است , که بر بها پایانی درب و پنجره UPVC دوجداره اثر گذار است .


هزینه نصب پنجره دوجداره

بعداز خرید پنجره دوجداره و پرداخت هزینه‌های آن , فراموش نکنید که بایستی هزینه‌ای را برای نصب آن ها کنار بگذارید .

 

http://upvctehransam.loxblog.com/post/2/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%20%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87%20%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%9F.htm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی